تخته سیاه سه بعدی
حکایت زندگی در قاب شیشه ای زمان
 
یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:تولد,یکسالگی,وبلاگ,بازدید, :: 14:54 ::  نويسنده : مهرداد علی نژاد

                                          تولد یکسالگی وبلاگ تخته سیاه سه بعدی

 

یکسال گذشت ، پارسال در چنین روزی فکر ایجاد یک وبلاگ که مدتها فکرم را مشغول کرده بود به تحقق پیوست. و روز اول شش بازدید کننده داشتم و امروز در تولد یکسالگی وبلاگم 96577 بازدیدکننده و میانگین بازدید روزانه حدود 300 نفر برایم بسیار امیدوارکننده است. درمدت یکسال با نوشتن 126 مطلب هدف من گذاشتن مطلب کوتاه و عکس های جالب بوده که  نه زیاد وقت وبگردان را بگیرم و هم اینکه خلاصه و مفید لحظه ای مغز افراد را مشغول به تفکر نمایم تا به محیط  و انسانهای اطراف خود بهتر ودقیق تر نگاه کنند. 

 

تخته سیاه سه بعدی

 

احساس  تعلق به  وبلاگ  بسیار  زیباست.

در مدت یکسال ، هرجا که رفتم و  با هر چه

که برخورد کردم فقط کافی بود  برایم  جالب

باشد ،اولین چیز که به فکرم خطور  می کرد

گرفتن یک عکس  و  گذاشتن در  وبلاگ  بود.

 

امروز ثابت قدمتر از دیروز قدم می گذارم برای روزی که آمار بازدید وبلاگم را به روزی 5000 نفر برسانم ، جشن واقعی من آنروز است و از خدای بزرگ می خواهم این صبر،حوصله،فکر،اندیشه و قدرت را به من عطا کند تا به این خواسته  نه چندان بزرگ دست یابم.

 از تمام کسانیکه به وبلاگ من سر زدند و مرا مورد لطف خود قرار دادند تشکر و تقدیر می کنم و برای هر وبلاگ نویسی بهترین قسمت ، خواندن نظرات بازدیدکنندهاست ، پس حتما نظر بگذارید ، حتی  اگر یک.... سلام...باشد.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

نام این وبلاگ را به یاد کارتون دوران کودکیم بنام تنسی تاکسی دو و چارملی گذاشتم.دو پنگوئن ماجراجو که هر بار با مشکلی روبرو می شدند و برای حل آن نزد آقای وپی می رفتند و او از داخل کمدشلوغش تخته سیاه سه بعدی خود را می آورد و با استفاده از آن تنسی و چارملی را راهنمایی می کرد. زندگی مثل یک پازل بزرگ است . من و تو ،اجزای آنیم ، زمانی زیباست که کنارهم قرار گیرند.
موضوعات
آخرین مطالب
وبلاگ دوستان
سایتهای مفید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا مرا را با عنوان تخته سیاه سه بعدی و آدرس vopi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در کادر زیر نوشته . در صورت وجود لینک من در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت من قرار میگیرد. متشکرم.علی نژاد





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 394
بازدید ماه : 9145
بازدید کل : 262786
تعداد مطالب : 263
تعداد نظرات : 105
تعداد آنلاین : 1